Ik ben werknemer (geweest)

Jaarverslag 2015 is verschenen als film!

14 juni 2016

'Met het PWRI naar een nieuwe toekomst', dat is het thema van het jaarverslag. Hoe die toekomst er precies uitziet, weten we natuurlijk niet. We weten wel dat onze toekomst net even anders is dan bij andere pensioenfondsen.

Daarom hebben we ook in 2015 veel over de toekomst nagedacht. We hebben dingen uitgezocht en met mensen gepraat. Want wij willen dat al onze deelnemers en gepensioneerden nu en straks een goed pensioen (blijven) krijgen.

Ons jaarverslag 2015 is ook verschenen als film
Net als vorig jaar maakten wij een film over het jaarverslag. Dit jaar volgden we drie mensen die werken in een SW-bedrijf en met hen hebben we gepraat over hun toekomst. Jaap, die met pensioen gaat, Chantal, die hr-manager is en John, die lid is van het verantwoordingsorgaan van het PWRI. Zij vertellen allemaal hun eigen verhaal in de film.

Alle deelnemers en gepensioneerden ontvangen de film op dvd per post, tegelijk met de Flits in juni.

Kunt u het filmpje 'Jaarverslag 2015, Met het PWRI naar een nieuwe toekomst' niet zien? Kijk dan op YouTube.

Wilt u liever alle details weten?
Lees dan het uitgebreide jaarverslag (PDF)