Over PWRI

Hulp bij inloggen

Wat is MijnPWRI?
MijnPWRI is uw persoonlijke digitale pensioendossier. MijnPWRI laat u zien hoe uw toekomstig inkomen eruit ziet in verschillende situaties, bijvoorbeeld als u met pensioen gaat of komt te overlijden. In grafieken en nettobedragen.
De bedragen zijn gebaseerd op de Pensioenregeling Sociale Werkvoorziening (SW). Eventuele bedragen op basis van de Aanvullende Oudedagsvoorziening (AOV) zijn hierin dus nog niet meegenomen.
Bedragen op basis van de Wet Inschakeling Werkzoekenden (WIW) staan niet op MijnPWRI. Neem daarvoor contact op met onze Klantenservice.

 

Wat heb ik nodig voor MijnPWRI?
Minimale systeemeisen

  • PC met een ISDN-, kabel- of ADSL-internet verbinding
  • Minimaal een processor van 800Mhz en minimaal 256Mb werkgeheugen
  • Browser, minimaal Internet explorer 7
  • Besturingssysteem, minimaal windows XP
  • Flashplayer, minimaal versie 9.124,  Deze kunt u gratis downloaden op http://get.adobe.com/nl/flashplayer/

Aanbevolen systeemeisen

  • PC met een kabel- of ADSL-internet verbinding
  • Een processor van 1Ghz en 512Mb werkgeheugen
  • Browser, Internet Explorer 9, Firefox 10, Chrome 17 of Opera 11
  • Besturingssysteem, Windows XP of Windows 7
  • Flashplayer, in verband met security risico's in oude versies raden wij u versie 11.x aan. Deze kunt u gratis downloaden op http://get.adobe.com/nl/flashplayer/

 

Hoe meld ik me aan voor MijnPWRI?
Bent u nog nooit op MijnPWRI geweest? Ga dan naar 'Uw eerste bezoek' en geef uw geboortedatum en klantnummer op. U kiest zelf uw gebruikersnaam en wachtwoord. Wij vragen u eenmalig om aan te geven dat u bekend bent met de inhoud van de gebruikersvoorwaarden. Vervolgens ontvangt u een activeringscode per brief. Daarna kunt u inloggen op MijnPWRI.

Wat is een activeringscode?
Dit is een unieke code die u naast uw gebruikersnaam en wachtwoord eenmalig nodig hebt om toegang te krijgen tot MijnPWRI. Uit veiligheidsoverwegingen krijgt u de activeringscode altijd per post. De datum tot wanneer u de code kunt gebruiken, leest u in de brief.

Wanneer krijg ik een activeringscode?
In de volgende situaties ontvangt u een (nieuwe) activeringscode:

  • U vraagt voor het eerst uw inloggegevens aan voor MijnPWRI via ‘Uw eerste bezoek’. U kiest zelf uw gebruikersnaam en wachtwoord en ontvangt vervolgens binnen enkele werkdagen de brief met uw activeringscode. Pas dan zijn uw inloggegevens compleet en kunt u inloggen op MijnPWRI. 
  • U bent uw gebruikersnaam of wachtwoord vergeten. Via 'Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?' kiest u zelf uw nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord. U ontvangt dan opnieuw een activeringscode per brief. Daarna kunt u inloggen op MijnPWRI. 
  • U vraagt een nieuwe activeringscode aan omdat deze code verlopen is. U ontvangt de nieuwe activeringscode per brief. Daarna kunt u inloggen op MijnPWRI.

 

Ik heb een activeringscode ontvangen. Wat nu?
De activeringscode hebt u eenmalig nodig om toegang te krijgen tot MijnPWRI.

  • Ga naar het inlogscherm en klik op 'Activeringscode gebruiken'.
  • Vul de activeringscode in, samen met de eerder door u gekozen gebruikersnaam en wachtwoord en klik op 'Volgende'. Hierna krijgt u toegang tot MijnPWRI.

Een volgende keer kunt u zonder activeringscode inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord.  

Mijn activeringscode is verlopen. Wat moet ik doen?
Als uw activeringscode niet meer geldig is, kunt u als volgt een nieuwe code aanvragen:

  • Ga naar het inlogscherm en klik op 'Activeringscode gebruiken'.
  • Vul vervolgens de ongeldige activeringscode in, samen met de eerder door u gekozen gebruikersnaam en wachtwoord en klik op 'Volgende'.
  • Klik daarna op de link 'Vraag uw nieuwe activeringscode aan'.

U ontvangt een nieuwe activeringscode per brief. Daarna kunt u inloggen op MijnPWRI.   

Ik weet mijn activeringscode niet meer. Wat moet ik doen?
Bent u uw activeringscode kwijt? Vraag dan via 'Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?' een nieuwe code aan. Daarbij kunt u uw huidige gebruikersnaam en wachtwoord gebruiken. U kunt ook een andere gebruikersnaam of wachtwoord aanmaken. U ontvangt de nieuwe activeringscode per brief. Daarna kunt u inloggen op MijnPWRI.

Ik ben mijn gebruikersnaam of wachtwoord kwijt. Wat moet ik doen?
Dat is geen probleem. U kunt op MijnPPWRI eenvoudig zelf nieuwe inloggegevens aanmaken. Doe dit als volgt:

  • Klik op het inlogscherm op 'Gebruikersnaam/wachtwoord vergeten?'.
  • Maak vervolgens zelf uw nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord aan en klik op de button 'Volgende'.

U  ontvangt een nieuwe activeringscode per brief. Daarna kunt u inloggen op MijnPWRI.

Kan ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord (later) nog aanpassen?
Ja. Bij 'Mijn instellingen' op MijnPWRI kunt u uw gebruikersnaam en wachtwoord aanpassen als u dat wilt.

Waarom kan ik me met mijn e-mailadres niet aanmelden voor MijnPWRI?
U kunt uw e-mailadres wel gebruiken als gebruikersnaam voor MijnPWRI. Hou daarbij rekening met de volgende gegevens:

  • Uw e-mailadres moet minimaal 6 tekens lang zijn
  • Het mag de volgende tekens bevatten: a-z, A-Z, 0-9, @, -, _ en .
  • Gebruik geen spaties of letters met een accent zoals á, ë, ç of ü
  • Zorg ervoor dat u een uniek e-mailadres gebruikt. U kunt bijvoorbeeld niet hetzelfde e-mailadres gebruiken als uw partner. Maak dan een eigen e-mailadres aan of gebruik een ander e-mailadres.

Mijn partner en ik hebben samen één e-mailadres en bouwen allebei pensioen op bij PWRI. Hoe kunnen we ervoor zorgen dat we allebei naar MijnPWRI kunnen gaan?  
Uw gebruikersnaam is een unieke inlogcode voor MijnPWRI. Het is daarom helaas niet mogelijk om twee klanten met eenzelfde gebruikersnaam te registreren. Eén van uw beiden kan het e-mailadres gebruiken om naar MijnPWRI te gaan. De ander kiest dan een afwijkende gebruikersnaam om in te loggen.

Op de pc bij mijn werkgever kan ik niet naar MijnPWRI
Het kan zijn dat uw werkgever HTTPS-lijnen heeft geblokkeerd. Neem daarover contact op met uw werkgever.