Bent u het ergens niet mee eens? Laat het ons weten. Wij verbeteren onze dienstverlening graag.
Twee manieren
U kunt ons op twee manieren laten weten dat u het ergens niet mee eens bent:
- U vult het reactieformulier op onze website in.
Geef bij onderwerp aan dat u een klacht heeft. OF
- U stuurt een brief naar onze administratie.
Vergeet niet uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres in uw brief te zetten. Stuur uw brief naar:
Pensioenfonds Werk en (re)Integratie
Postbusnummer 3094
6401 DN Heerlen
Klacht of geschil
Zodra wij het reactieformulier of uw brief hebben gekregen, kijken wij of u een klacht of een geschil heeft. Dat is een belangrijk verschil. Want de vervolgstappen bij een klacht zijn anders dan de vervolgstappen bij een geschil.
- U heeft een klacht als u vindt dat onze administratie zijn werk niet goed heeft gedaan. Dus als er iets verkeerd is gegaan in de uitvoering.
Vervolgstappen bij een klacht.
- U heeft een geschil als u het niet eens bent met onze uitleg van het pensioenreglement. U heeft daar dan een andere mening over dan wij.
Vervolgstappen bij een geschil.
Meer weten?
Onderstaande documenten geven meer informatie over de klachtenregeling en het reglement van de Geschillencommissie.
Flyer klachtenregeling
Klachtenregeling
Reglement Geschillencommissie