Ik ben werknemer (geweest)

PWRI jaarverslag 2022

23 juni 2023

PWRI jaarverslag 2022

Ons jaarverslag 2022 is klaar. U kunt het online lezen. In het jaarverslag staat wat er in 2022 allemaal gebeurde. Bijvoorbeeld dat we twee keer de pensioenen konden verhogen. Want onze financiële situatie was goed. Daar zijn we blij mee. En het past ook goed bij het thema van ons jaarverslag: Zorgen voor elkaar.

Wij zorgen zo goed mogelijk voor de mensen die pensioen van ons krijgen of pensioen bij ons opbouwen. Deze mensen zijn onze ‘deelnemers’. We doen alles wat we kunnen om ze een zo goed mogelijk pensioen te geven. We zorgen ook op andere manieren voor onze deelnemers. We beleggen bijvoorbeeld in ondernemingen die mensen in dienst willen nemen die kwetsbaar zijn op de arbeidsmarkt. Mensen zoals onze deelnemers. Ook gaan we investeren in leningen aan woningcorporaties, bedoeld voor sociale woningbouw. Dat doen we omdat veel van onze deelnemers in een sociale huurwoning wonen. Dit en meer kunt u in ons jaarverslag lezen.

Klik hier voor het jaarverslag 2022